Ginger D

Sunday

Kategori: Allmänt

Hejjsan:D
Idah så var jag hela dagen me bästisen Alexiie, o vi hade dt bääst :D.

Hon kom hem te mej, vi typ pratade lite o var inne på datan o skrattade o spelade kort, sen så åkte vi till stan me min mamma för att hämta min  låtsaspappa från hans båt o vi hade 'tysttävling', dt handlar om att man ska va tyst o inte säga nåt hela 'resan' haha. Jag förlorade såklart 3 gger haha.
Sen så var vi hos mej igen o typ var inne på datan o försökte göra lite videos... men vi lyckades inte me dt haha xD. Sen så gick vi runt i trapphuset o filmade lite o sånt o sen så kom vi hem kl 9 typ o spelade lite kort.
Nyss så gick hon hem :(, men vi kke ses imorrn efter jag har jobbat på mammas jobb :'D

Men nu får ni hare bra, skriver kke lite senare puss§§§

Kommentarer


Kommentera inlägget här: