Ginger D

V-by me Fellie

Kategori: Allmänt

Tjaaaa!
Idah efter skolan så följde jag me Fellie till Vällingby för att hon skulle köpa toning. Efter hon hade köpt dt så gick vi runt lite o provade lite kläder på Gina o sen så vare jättemånga söta killar där o aah, vi hade jättekul haha.
här kmr en bild från idag:




Anyway, när jag kom hem så åt jag o sen gjorde mina första läxor som jag har fått idah, aso första första första den här terminen :D haha. O dt gick skitbra, ska jag ba säga. Jag tkr inte att dt var så jättejobbigt elr nåt sånt :D
Guh asso jag måste verkligen köpa en ny väska, för att aso min e så stoor o allting... elr jag kke inte behöver köpa en... aja, jag får se.

Men ni får ha dt bäst, skriver kke lite senare pusss §§§§§§§§§§§<3<3<3

Kommentarer

  • Fellie <3 säger:

    Haha omg den här dagen med dej var bääst xD



    Pussar älskar dej <3

    2008-08-28 | 18:54:00
    Bloggadress: http://prohaska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: