Ginger D

sista inlagg i polen

Kategori: Allmänt

Nu ere sa att dt e ttyp 90% sakert pa att det har e sista inlagget har i Polen, sa nasta gang jag skriver kmr va i sverige. Hoppas att ni komenterar o sant xD
for asso jag o mamma ska hem te mormor nu. Jag fick jattemanga grejer nu i helgen, for att jag, mamma o hennes kompis schopapde o allting xD, blev skitglad!! haha. Jag ska ta kort pa dom o visa nar jag kmr hem te sverige o sitter framfor min lilla laptop som jag ttyp saknar, men inte lika mkt som jag saknar alla mina kompisar o min kanin xD.

Men nu sa kommer lite somriga bilder :D
 



Hare beesst!!! puussiilliipuuusss <3<3<3 // dommie in the club

Kommentarer

  • glitterandbling säger:

    härligt med polen :)

    2008-07-20 | 20:39:47
    Bloggadress: http://glitterandbling.blogg.se/
  • Stephanie säger:

    Varför skriver du ttyp hela tiden?

    Skriv ordentligt, som en riktig bloggare?

    2008-07-21 | 17:01:44

Kommentera inlägget här: