Ginger D

Onsdag

Kategori: Allmänt

Shulullulu! :D
Idah har jag gjort fett mkt ttyp hihi :D först så fick jag vakna tidigt (igen!) för o åka o sommarjobba på mammas jobb... dt e inte så kul som jag trodde innan jag började jobba men jag får ju pengar för dt så... :D
Sen så kom jag hem me mamma o då gick jag hem till jossi o vi ba chillade lite o sånt. Efter en stund så var jag tvungen att gå hem igen för mamma mådde illa o hon fick åka te kista till apoteket för o hämta medicin, för dt fanns bara där typ.
Sen kom jag hem o gjorde lite saker o tittade lite på matchen, men kunde inte se hela för dt var ju Scarry Movie 3 haha xD
Spanien vann iaf 3:0, nu på söndah så ere final, Tyskland mot Spanien. Jag hejar på tyskland, för han Podolski e fett snygg haha xD.

Här kommer två bilder på Lukas Podolski:




Hare bäst!! <33 //
d'§

Kommentarer


Kommentera inlägget här: