Ginger D

Dubbelvattenkrig :D

Kategori: Allmänt

Tjaah :D
Hur mår ni?? Jag mår suuuperbra :D:D idah så hade jag "dubbelvattenkrig", för först så var jag ute med Martina o så hade vi vattenkrig, men vi blev torra jättesnabbt. Sen, på kvällen så var jag ute med Noemi, Sara, Martina och Felicia och då hade vi VÄRSTA vattenkriget i parken i plaskdammen lr vad det nu heter. Vi var så blöta så att vi la oss ner i vattnen och min mobil gick nästan sönder för asså när vi började med vattenkriget så hade jag den i fickan, men den funkar nu xD.
Mamma blev typ lite sur på  mej för jag kom helt blöt hem haha xD
Dt var feettt kuul!!!
 aja, nu måste jag gå hejdå pussar <33

Kommentarer

  • BELLA! säger:

    man tackar o bugar :)

    2008-06-01 | 21:51:37
    Bloggadress: http://bellabuzarn.blogg.se/
  • Fellie ! säger:

    Vatten kriget var bääst med dej hun! (a)

    Pussar<3

    2008-06-16 | 12:33:52

Kommentera inlägget här: