Ginger D

Dagens...

Kategori: Allmänt

Vill ha: En häst (a)
Klädsel: Mjukisbyxor från Kindahls Dansskola och randig tshirt från
Frisyr: Hästsvans
Låt: Last Christmast :P
Planer: Gå till Vårdcentralen och sen göra SO läxan
Saknad: Kompisar (a) har inte sett dom på 2 dagar
Dummaste: Min cystgrej i magen
Misslyckande: Börja med min SO läxa
Drog: Data och TV
Köp: Inget
Godis: Inget *STOLT*
Humör: Irriterad (på min mage)
Citat: Om du har ont, ta alvedon o ipren (jag hittade på den nyss haha)
Roligaste: vet inte, har inte skrattat idah "/ mår inte så bra



Haha ni kanske tycker att jag gör ganska många 'listor' på sistone, men dt e för att jag har ganska tråkigt...

Aja, men snart drar jag me mamma till vårdcentralen och ska kolla min mage om min cystskitgrej har växt ännu mer (den var 4 cm sist)

 Hittade bilden på nätet, dt e en tjej som har en cysta och den har blivit så stor. Min e bara 4 cm nu (eller lite större) men tänk om den växer och jag får en såndär mage?!?!??!?! USCHUSCH

Kommentarer

  • Ida Björck säger:

    tack :) ajdå låter inte kul :(

    2008-11-19 | 12:45:18
    Bloggadress: http://idahbjork.blogg.se/
  • Ida Björck säger:

    tack :) ajdå låter inte kul :(

    2008-11-19 | 12:49:08
    Bloggadress: http://idahbjork.blogg.se/
  • Felicia säger:

    Såklart du inte kommer få sån stor mage gumman!(: Du kommer få bort den ju snart.

    PUSSAR ÄLSKAR DEJ! <33

    2008-11-19 | 15:01:36
    Bloggadress: http://prohaska.blogg.se/
  • alexandra säger:

    oj nej stackars ej gumman <33

    2008-11-19 | 15:20:00

Kommentera inlägget här: