Ginger D

fotografering

Kategori: Allmänt

Hejsan:D
Idah så åkte jag, Felicia och Alexandra till Stadion där vi askulle träffas. Vi skulle va statister för fotografering.
Alla avr helt svartklädda (vi oxå dårå) och när vi kom dit så skulle vi ta på oss masker som såg skitläskiga ut xD
jag e den i mitten... jag råkade förstöra min mask litegranna


Men iallafall... dt var kuligt men extremt jobbigt för det var så kallt där. Och så hände såklart lite pinsamma grejor där,..... aja xD

efter dt så kom jag iaf hem och åt och martina kom hem till mej. Dt var kuligt :D som alltid haha

men nu ska jag tita på en film pusshej <3

Kommentarer

  • Emma säger:

    haha jag blir lite smått skrajj här xP

    Ha en fin kväll!

    2008-12-01 | 00:13:54
    Bloggadress: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: