Ginger D

thursday

Kategori: Allmänt

Hejsan :D
Idag hade vi musikprov o det gick verkligen JÄTTEDÅLIGT! Usch vilket IG barn jag är nu asså. Jag skäms.
Men hoppas att jag iallafall får G. Jag tror inte att jag får MVG, men om det skulle hända så skulle jag fan hoppa av lycka hahahha. Tills nu får det bara va drömmar om mvg i musik.

Efter skolan så skulle jag o några stanna i läxstugan, men istället så gick vi till felicia och skulle plugga.
Ofcourse so pluggade vi...NAAAT! haha vi gjorde ingenting, vi bara dansade, skrattade och bakade kanelbullar.
Jag hann inte smaka dom för jag o Madde var tvugna o åka hem :(
Aja, jag dör inte hehe.

Här kommer bilder från idah (jag SKA lägga ut bilder från London, bara jag hittar dom på datan)

vi skulle göra böghög men dt gick inte så bra xD

ser mumsigt ut! såg säkert mumsigare ut när dom va klara :P

men nu ska jag dra, har egentligen dataförbud men skriver kke imorn puss §§§§§

Kommentarer


Kommentera inlägget här: