Ginger D

MVG :D :D

Kategori: Allmänt

Tjaah
Idah i skolan så fick vi resultatet i matteprovet o gissa vad jag fick.... ja ! ... MVG haha. Fatta hur jävla glad jag blev! :D :D
Första MVGn i åttan:D
Sen så fick jag resultaten i franska provet o dt gick inte lika bra.... bara 18 av 25. Jag suger på franska, måste verkligen börja plugga på dt!
Istället för svenskaletionen så hade vi skolfo0to o dt här året så får dom korta sitta, mellanmänniskor stå mellerst o ånga stå högst uppe.
O jag var ju såklart me alla långa så jag stog me alla killar, aso en enda tjej i hela raden. O så höll jag på o ramla framåt på hela klassen typ xD.
Hoppas att bilder blev braiga, för annars så dööör jag av skam haha.

Efter skolan så gick jag, Mimmi, Fellie o Alexandra hem te fellie o vi åt mellis där, sjöng o dansa lite o kollade på tv. Sen så var alexandra tvungen o gå hem så vi var hos fellie en liten stund till o sen så gick vi te vby där bi köpte godis o F' kollade på jackor.
Jag såg en skitsnygg vit adidaströja på intersport, hittade ingen bild på den :(

men ska dra nu hare pussar skriver kke lite senare <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: