Ginger D

Äntligen fredag!!

Kategori: Allmänt

Hejjsan :D
Förlåt om jag inte skrev igår, men jag hade ba en lite seg dag hemma o jag pallade inte fixa nånting, så jag gjorde inte ens några läxor.

Nu ere äntligen fredag o helg haha :D

Idag, i skolan så hade vi lite lektioner (som alltid i skolan hehe) o på svenskan så läste jag ut min bok, "Pojken som kallades set", den var bra o dt e fett synd om pojken, men jag trodde att den skulle va bättre.
Sen efter skolan så gick jag, fellie o mimmi hem o sen när vi var utanför mimmi så satte vi oss ner o pratade typ i 1 timme hehe, Om allting, först om kilalr o sånt o sen ba om allting typ, haha. Dt var askul.
Sen så kom en gubbe me en hund o jag täntke klappa hunden o så började den skälla o allting o jag blev asrädd! haha. Men dt e fett synd om hunden, den har blivit misshandlad!

När jag kom hem så kom Martina hit o vi dansade lite ute o så. O jag typ skojschejkade o så kom min granne o han e typ 16 elr nåt sånt. Dt var jättepinsamt! xD
Martina gick nyss o snart så ska jag typ åka te min mammas kompis o va barnvakt åt Henrik som e 8 månader o Gustav som e typ 2 år elr nåt sånt.

Hare braaaigast!! puss <3333

Kommentarer

  • Bella säger:

    Vad roligt att vara barnvakt. Ska det bli kul? :D

    2008-09-19 | 18:30:25
    Bloggadress: http://bellablogg.se
  • bellla säger:

    Gick det bra att vara barnvakt? :D

    2008-09-20 | 09:43:39
    Bloggadress: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här: