Ginger D

Filmkväll <33

Kategori: Allmänt

Hejjsan :D
För typ en halvtimme sen gick Jossi, Mimmi o Fellie hem. Vi hade filmkväll o dt var skitkuligt :D :D <3.
Först så skulle vi titta på Aschweirs elr va den nu heter, men den verkade inte så bra xD så vi kollade på 'worl trade center' elr va den nu heter o den var bra tkr jag, men vi höll på o skratta typ hela tiden, men dt var ju inte åt filmen. Sen så låg vi alla i typ böghög o då kom David in i mitt rum (mammas kompis barn som sover här inatt) o började kasta kuddar på oss. Haha.
Sen så kollade vi på en film me Olsen tvillingarna, kmr inte ihåg va den hete men de var ganska bra. Fellie o Mimmi låg o tittade o jag o Jossi spelade kort o halvtittade haha xD. Sen så prata vi lite o sånt.
Jag visar bilder o filmer från idah senare.

Imorrn så ska jag typ va me Fellie :D.

PS. Alexiie e sjuk, så om hon läser dt här så¨säger jag "krya på dej :D <33 och förlåt igen för att jag har smittat dej"

Hare beästilibäst!! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: