Ginger D

Förkyld "/

Kategori: Allmänt

Hej :D
Jag e fett förkyld, i skolan så mådde jag jätteilla och var jättetrött :(. Men idah så ska jag ta lite alvedon o lägga mig tidigare och ha på mig värsta tjocka strumpor (a).

Vi hade hemkunskap idah o vi bakade äppelpaj. Jag fick va me två killar från klassen o våran äppelpaj SÖG verkligen haha. Den var inte ens klar xD.

Sen efter skolan så sprang jag hem o tog på mej ridkläder o åkte te Vällingby Ridskolan för att provrida. Martina skulle oxå provrida.
Och så fick jag en häst som heter Nåty, han e fett stor o allting o när man travar me hnm så flyger man typ haha.
Men jag fick iaf byta grupp o nu så ska jag gå på måndagar kl 17.30, men ska va där senast 10 över 5.
Martina ska kke gå me mej, hon måste ba prata me mamma o så, men hoppashoppashoppas!!

Nu så ska jag titta på "2 and a half men"



Hare bra, pussar <33

Kommentarer

  • Fellie säger:

    Gud vad kul för dej gumman, hoppas allt går bra och att du kryar på dej. Pussar älskar dej <33

    2008-09-01 | 20:28:35
    Bloggadress: http://prohaska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: