Ginger D

mycket saker

Kategori: Allmänt

Shululuuu !
kom hem för typ en kvart sen. Har gjort skitmånga saker idah. eller ah inte så jättemånga men ändå :P.
Va barnvakt åt marcelina och patricia (gullungar), sen gick vi ut me två hundar och ah.
Sen åkte jag hem, åt o sen träffa jag FELICIA ! Hon kom ju hem igår !! :D Vi snakkade asmkt för vi hade inte träffats på typ över en månad :O. Det e iallafall mycket som har hänt på sistone, speciellt för henne haha xD.
Sen träffa vi en person från klassen :P som har blivit lite tjock under sommaren hahhahahahha xD.
Ah men iallafall sen så träffa jag magda och martina och vi drog te kanaan där vi bada. Jag skämde ut mej såklart oxå för först så skulle jag dyka så såg det helt cp ut och sen vare några killar som typ stog o garva åt mej xD Och sen så skulle jag hämta en nyckel som magda hade slängt o m,artina ville oxå ha den o jag ba kuta efter den o slog i foten i en sten o det gjorde asont o jag ba föll o det va några andra killar som stog o typ asgarva xD. Jag ba aaaaaaaaaaaj fuuuck !
hahahah men jag e van, skämmer alltid ut mej xD .

Bilder från idah kommer senare, har ba tagit på hundarna, och kan itne lägga upp dom nu för e inne på min låtsaspappas data ;) hare bra suckers !! <3

Kommentarer

  • Josefin säger:

    sv: Okej!

    Jag har varit ute med båten och gjort lite annat som inte är så jätte intressant ;P

    2009-08-03 | 22:37:08
    Bloggadress: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: