Ginger D

Amigos foreveeer lallala

Kategori: Allmänt

Tjuu
Det var typ aslänge sen jag skrev. Ver inte varför, det e typ ändå ingen som läser bloggen längre xD

Menmen , nu ska jag berätta om min lördag. Vaknade kl 11 och läste lite xD efter det kom Martina och vi gick till tunnelbanan där vi träffade Mimmi.

I stan skulle jag bli sminkad på makeupstore, så jag blev det. Tråkigt bara att det inte blev så fint... men det kommer 'före och efter' bilder senare ikväll.

Anyway, nu måste jag vara lite social mot David (en 9årig pojke som är här nu med sin mamma) haha
pusshej !

PS: jag har i huvet en låt hela dagen, nu måste jag bara lägga in den på bloggen
Jag tror att den heter Amigos Forever



Ska dra, vi 'ses' mina kära läsare :P (om jag ens har några haha)

Kommentarer

  • Ems säger:

    jag läser denxd hahah<333333333

    2009-03-03 | 18:12:34

Kommentera inlägget här: