Ginger D

I´m back

Kategori: Allmänt

Heeej :D
Guuh va jag har saknat bloggen! Jag älskar o skriva här.!

Har fortfarande dataförbud men jag hoppas att dt e över snart. E inne i smyg nu iallafall.
Det har inte hänt så mycket hos mej, förutom Mimmis födelsedagsfest och igår så åkte jag och Mimmi till Romme!
Det va SKIIIIIIIIITKUL! vi typ ramlade hela tiden, åkte genom skogen där vi kraschade me ett träd och aah xD xD

Här kommer iallafall lite bilder från sista tiden (då¨jag inte skrev)

dramalektionen (jag o Felicia, längst och nästlängst till vänster skulle föreställa två töntar xD)
mimmis fest :D

mimmis fest

jag e EGO"! xD

jag o mimmmi tog lite flummbilder på vägen te Romme

jag o mimmi äger på skidor :P först så åker jag in i ett träd
o sen så ramlar mimmi och inte kan resa sig upp xD



Det var allt för nu iaf :D skriver kanske lite mer senare idag men tror inte det.

hur har ni haft det då??

puss <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: