Ginger D

thursday

Kategori: Allmänt

hejsan :D
Idag var jag ju såklart i skolan, men vi hade inga lektioner för vi fick fixa lite för öppet hus som var ikväll.
Efter skolan gick jag till Felicia o vi hade jättekul :D skrattade asmkt haha :P

Sen på öppet hus så fick man se en film som jag, madde och alexandra hade gjort . vi hade inte fixat den o tagit bort lite konstigheter så den blev lite konstig haha. Sen så gick jag ba runt me Amina o några till o efter dt så fick jag sjuss av mimmis supersnälla föräldrar :D

Allt var bra, förutom kvällen när jag kom hem. Då hände en liten grej som jag blev lite ledsen av "/. Ska bara säga: man ska aldrig tro på killar, dom e fejk! Men hoppas att det finns en kille här i världen som jag kommer va lycklig med :)

Har inte laddat upp bilderna från idah, men gör dt nån annan gång, hare bra ! pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: