Ginger D

pedofil UUUSCH

Kategori: Allmänt

Förrigår när jag, Loly och Martina satt på en buss till tensta så vare nån äcklig gubbe som började snakka me mej.
Kolla konversationen.

Han: Flicka kom sätt dej här (pekar på sittplatsen bredvid sej)
Jag: Martina, Loly, omg han snakkar me mej !
Han: Flicka kom kom !
Jag: Neej jag ska inte komma till dej !
Han: Vill du ha hamburgare eller cocacola?
Jag: Nej jag vill inte ha cocacola av dej (xD)
Han: Hamburgare hamburgare, kom kom, hamburgare cocacola kom flicka
Jag: Men faan sluta snakka me mej ! Jag vill inte ha nån coca cola eller hamburgare !
Han; (glor på mej asmkt)
Jag: Men sluta glo då!!
Han: (ger mej värsta pedofilsmilet och blinkar åt mej)
Jag: Men fyfaaan fukkin pedofil hitta nån i din egen ålder!!


Och så gick vi av.
 Men fyfaan va skabbigt det va. Roligt också xD. Men egentligen asso tror han att jag är så dum som kommer till honom bara för att han säger att han har hamburare elr cola xD xD. hahahhaha xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: