Ginger D

ALEXANDER RYBAK !!

Kategori: Allmänt

OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!

Idag... i vällingby... uppträdde... ALEXANDER RYBAK !!! (för dom som kke inte vet så vann han eurovision)

Fatta att jag såg han live !! Stog typ högst 10 meter ifrån han !! Omg !! Trodde jag skulle pissa på mig av glädje ! Han set till o me bättre ut i verkligheten än på TV !

Och HAN VINKADE TILL MEJ !! jag o mina kompisar ropade och han kollade på mig och vinkade, jag blev så fuukkin glaad!!!!!!

JAG ÄLSKAR HAN FÖRFAAN hahhaha xD xD

Här kommer bilder:




HAN E SÅ FUUUKKIN SÖÖT !!

Kommentarer

  • amanda säger:

    sv: jo jag har haft en bra dag! :)



    lite svårt att förklara men gå in på designadinblogg.se så finns det massa tips :)

    2009-06-03 | 22:29:22
    Bloggadress: http://jagmanda.blogg.se/
  • LIENE säger:

    så kul att du har set honom:O :D



    sv: det är väldigt många som gillar red bull, kanske just för att det är knark i:/ nej då men det smakar ju liksom surt godis och det älskar jag!

    2009-06-04 | 20:34:55
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: