Ginger D

hejdå milena :(

Kategori: Allmänt

Shoooooehoooe !
Idag har jag vart ute typ hela dan (som typ varje dag på sommarlovet :P) o så kom jag hem för typ 1 timme sen

Först åkte jag hem till Milena te Lidingö.
Vi badade i hennes pool (sktmyys o kul) o sen badade vi i havet som oxå va kuul :)
Sen solade vi lite, åt, snakka, bada igen, garva, tog kort osv xD

innan 6 gick vi te busshållplatsen och ställde oss på fel sida så bussen jag skulle ta åkte förbi oss xD
Vi väntade på nästa och sen så sa vi hejdå.
Milena flyttar till Bryssel så jag kommer typ inte få träffa henne mer "/ bara om hon kommer till sverige nån gång .
det va sorgligt o se henne sista ggen typ "/


Sen kom jag hem och sen gick jag ut me Martina .
Vi gick runt o plötsligt kom en fransman te oss och frågade på engelska vart 'Låt den rätte komma in' scener filmades. För dom filmade ju i blackeberg.
Jag blev skitförvånad för han sa att filmen va känd i typ hela Europa, lite coolt.
han va iallafall jättesöt (a) hade typ guldbruma ögon o ba ååååh han va skitfin haha.
Sen gick vi runt lite o flumma som alltid xD

Här kmr lite pixx från när jag va hos milena :)





hare bra pusshej <3


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: