Ginger D

I like fredagas :D

Kategori: Allmänt

Sha ! 
Idah vare faktiskt en kulig o mysig dag :D
Först så träffade jag Mimmi i centrum och vi åkte te Madde. 
På vägen dit såg vi en tant som sov på tunnelbanan, asso verkligen sov ! 
Vi börja garva så fukkin mkt och alla kollla snett på oss o allting, men det va så jäävla kul !! xD
Vi tog till o me kort på henne HAHAHHA:
 
Det såg myyycket roligare ut i verkligheten xD hon typ låg på sätet o såg helt död ut HAHA

Sen gick vi av i Spånga och då märkte vi att det började asregna.
Mimmi ville vänta på bussen som kom efter 20 min men jag ville gå så vi gick. Men såklart gick vi inte som normala människor med paraply eller luva, för ingen av oss hade, så Mimmi hade en plastpåse på huvet o jag hade en bh xD xD
Alla glodde askonstigt på oss hahahha xD xD

 
hahha en minibild på oss xD
bjuder på den haha

Sen kom vi framme, helt blöta xD
Vi satte på en film , kollade på den och typ låg på varandra o proppa i oss massa godis o chips xD
Sen kom seyda en stund för att säga hejdå.
Hon åker till Turkiland inatt :( :( kmr sakna henne :(

Sen kom Felicia och vi tittade på en annan film. Kommer inte ihåg vad den heter men den var verkligen SKITBRA !!
Sen gick jag, Felicia och Mimmi hem. Mina skor e skiitblöta , hoppas bara att dom inte förstörs.

A men nu ska jag fixa lite saker, hare bra <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: