Ginger D

sommarlov imorgon !

Kategori: Allmänt

YOOO !
Va händer hahh ? xD

Idag så vare en chilldag i skolan (har inte avslutning förrän imorn-.-)
Vi städade lite, och alla i min klass skulle representera 8b i blått ! :D så klädde mej extra blått idah haha.
Sen började alla spela fotboll och jag, Mimmi och Felicia stack te Vällingbvy.
Sen gick mimmi så det va bara jag o felicia kvar. Vi gick hem till henne och gjorde lite skaer XD
hahha sjöng o garva och hfelicia ritade masssa kukar på mina armar haha xD
Vi  blir psykiskt sjulka när vi e me varann haha xD <3

Sen kom jag hem och då fick jag vet att mamma hade köpt Björn Borg trosor till mej och ett vitt linne :D

Här kmr lite bilder :


haha och tänk er att det var bara en bit av allt annat hon hade ritat xD


Björn Borg trosor (a)


linne från mamma :)


My sexy nails xD


Skriver mer senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: