Ginger D

fukkin gubbe !!

Kategori: Allmänt

Hejsan !
Idag i skolan har det inte hänt så mycket, men på vägen hem hände det lite grejer.
När vi började gå så såg jag en kundvagn vid ett träd, så jag släpade den till marken . Sen satte sig Alexandra och Mimmi i den medans Felici gick framför oss. Jag började ''köra' . först gick det ganska bra, men sen började A' och M' skrika och jag trodde att dom skrek av glädje så jag fortsatte xD
Efter en stund tappade jag balansen och råka välta vagnen så den åkte rakt in i leran, tillsammans med Alexandra och Mimmi dårå. Jag och Felicia började asgarva, men när jag såg hur smutsiga dom hade blivit så fick jag faktiskt skuldkänskor xD.
Mimmi och Alexandra om ni läser dt här så FÖRLÅT IGEN hahhaha.

Sen gick vi vidare och så såg vi en gubbe med en hund , hunden började skälla lite och gissa vad gubben gjorde då... jaa... han SPARKA hunden!!!!! o sen försökte ha trampa på dens tassar o dra o allting. Några tanter sa till honom men han ignorerade det, så jag o tjejurna började följa efter han och ringde 11414 och typ skulle anmäla det, men dom brydde inte sig så mkt.,
Stackars hunden, den har itne gjort nåt fel och den får lida så mycket :(

Men nu måste jag äta, ganska långt inlägg det blev xD hare bra !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: