Ginger D

Thursday

Kategori: Allmänt

HEEEJSAN ! :D
Idag har det faktiskt varit en bra dag för mej.
Jag försov mej inte till skolan, o dt va inte såå jobbigt på lektionerna o så. Förutom svenskan, då gick vi igenom provet som jag fick G+ på och det var bajstråkigt.
Sen gick jag och Alexandra hem och sen åkte till Johannelund för att jag skulle köpa mat till min kanin Toffi.
Jag smakade hund och kanin mat på affären xD hundmat var godare haha.
Efter det gick vi till donken och köpte glass där, har kuponger så det blev bara 10 kr för 2 st :D
Sen tågluffa vi lite och satt i mitt trapphus o typ garva jättemkt o så xD som alltid typ haha

När jag kom hem så 'åt' jag och nu ska jag typ spela dataspel (fett nördigt haha). Jag har inte spelat det på tpy jättelänge och vill bara veta hur dt känns igen haha.

Menmen, jag skriver kanske lite senare pusshej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: