Ginger D

grönan ägde !!

Kategori: Allmänt

shoo !
Kan inte skriva så mycket för jag håller på med en läxa nu o så men idag ägde det på grönan !! Seriöst vi hade så fukking kul !!
En grej hände bara... men man e väldigt tacksam för dom som hjälpte mej iaf hehe.

Här kommer iallafall photos från today

 
jag o mimmi i kärlekstunneln. Det va en kille som glodde asmkt på oss hehe, han trodde säkert att vi va lebbar xD


Sötisar Felicia och Mimmi vann Marabou chokladen. LYCKO DOM!! blev faktiskt avis haha xD


Loly och Seyda. Loly leker allvarlig xD


sötaste twiiini ! :D <33


Nej men nu ska jag faktistk göra klart läxan, skicka den och sova.

PS. JAG HAR FÅTT EN NY LAPTOP !! DEN E ROSA HAHA ! NI FÅR SE EN BILD PÅ DEN IMORGON. JUST NU SKRIVER JAG FRÅN MAMMAS DATA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: