Ginger D

photos

Kategori: Allmänt

Sho !!
Det va ganska längre sen jag skrev faktiskt :P typ två dagar sen elr nåt sånt

Men iallafall, idag så var jag i Vällingby med Loly och det va en EmoBög som gick bakom oss o ba vinka o värsta gav oss blickar o allting, vi ba börja garva o plötsligt han ba : Uuu, smal midja. Och så gick han in i tunnelbanan, Vi ba eeeh okej o ba garva xD
Sen gick vi till Gina och prova lite snygga och asfula kläder xD  Efter det gick vi till donken och åt glass och sen te kaanan där vi träffade Seyda, Martina och Jossan. Vi sola o bada och sen så vare några killar o martina kände igen en av dom så dt va lite kuligt xD
Och andra kuliga grejen idah va när jag o Seyda drog ner kallingar på en kille xD hahha han flippa typ xD


Men iallafall, här kommer några bilder från i fredags !! :D


Aiden helt drogad haha


Felicia sötnos <3



Jag o Madde på väg till Långholmen


haha jag helt drogad xD


Amina sööti <3


vattenpipa <33333


jag o madde badade oxå xD
Sen badade alla haha


Maaddy :D <33


my bitches <3

Vi hade iaf skitchill o kulig dag :D

men nu ska jag sova, har faktistk skola imorn -.-
Här kommer en bild som jag tog på mej nyss :P


HARE BRA !!
GODNATT <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: