Ginger D

fredag den 13e :O

Kategori: blablabla

Shushu !
Jag e 'back on track' igen (eller vad man nu säger xD ). Haha are u happy ??

Idag är det ju Fredan den 13e ! Och min dag börjar ju skitbra... Jag börjar egentligne kl 9 idag , för att jag skulle göra ett projekt me några från klassen.. vikket betyder att jag skulle få sovmorgon.
Men nejnej, min mamma ska komma och väcka mig kvart över 7 typ så jag stressar skitmkt för jag tror att kl e typ kvart över 8.
Sen jag åker i tbanan o jag kollar på klockan o då visar den typ 7.58. Jag tänker typ: ååå va skönt jag e inte sen.
Sen jag kollar på klockan igen.. 7.58! jag ba : FUUUUCK NO  !
eller jag tänkte så iallafall xD. Jag skulle typ kunna vakna 7.58... men åååå fuuuck .
Jaa har man otur så har man -.-

Här kommer en bild på stackars  mej "/ xD



Brukar ni ha otur på Fredag den 13e ?? xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: