Ginger D

prao i stallet & sår på armen

Kategori: blablabla

Shasha !
Har inte skrivit på hela dagen men jag har inte vart hemma så mycket. Träffade Emina och Maddy i Blackeberg 7.30 och vi tagga till ridskolan (där vi har börjat vårt prao idag). Det va askallt och jobbigt, men kuul :D haha. Madde fick hästskit mellan tänderna och i hela ansiktet när jag o Emina sparka sand på henne xD vi hade lite krig haha. Sen blev jag biten av en häst :O Och såklart tänker man en stor farlig häst, men nej nej jag blev biten av den minsta ponnyn i stallet xD . Men fiiiitta va det gjorde ont ! Det ser inte så farligt ont men det va värre förut tro mej xD

Idag kommer det inga bilder, men imorgon säkert . :)

hare bra , skriver kanske senare om jag inte somnar.
Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: