Ginger D

rysk vatten xD

Kategori: blablabla

Shululuuu !!
Ska skriva ett inlägg som ingen kommer vilja läsa, men ni får stå ut me ballcrews nackdelar haha.

Efter skolan träffade jag Maddy twini och vi köpte rysk 'vatten' xD. Flummade som jag vet inte vad hahaha alla på bussen glodde på oss som om vi va största idioterna (som vi oxå e men whatever haha).
Sen va vi i vällingby, träffade på Anton från klassen och sen Saaid, sen vi chillade med han och några av hans kompisar som var såååå sociala.
Iallafall, sen blev det lite knas med vattnen för någon hade tydligen hafflat oss o jag vet inte vad.. men aja. Sånt händer asso haha.
Mimmi kom oxå i Vällingby, men hon va bara me oss i typ en halvtimme för vi va tvungna att tagga hem sen.


Menmen, nu e det HÖÖÖÖÖSTLOOOV !! Fast jag har fortfarande en läxa kvar (måste skicka in den på söndag). Ska skriva en LÅÅÅNG novell i engelskan och jag började precis. Aja måste fortsätta, puss <3 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: