Ginger D

Yoo bitches !

Kategori: blablabla

Va händer bre :P
Själv sitter jag och äter typ pizza.. MUUMMMS :D

Idag har det vart feeett skön dag, först mackor med Madde i skolan haha. Sen jaa.. skolkade jag från syslöjden med Seyda och Madde och vi gjorde lite grejer o spela basket me Ben xD haha. Vi äääger på basket xD .
Iallafall på engelskan fick jag och Madde stundskratt xD bara hon som fattar. Vi garva så mycket så vi börja gråta xD o garva i typ 20 min xD xD . JAg överdriver inte haha.

Sen efter skolan var det nån skitunge som tände skolans papperskorg -.-. Har man seriöst inget annat för sig när man går i sjuan ? Psyycho!

Efter det taggade jag med bitches till Blackeberg gymnasiet för vi trodde att det va öppet hus men det va tydligen inte det, så istället för det mäcka vi pipa och chillade :D .

Kvart i 7 hade jag dans och träffade Malin där :) , orkade verligen INTE dansa idag men va ska man göra.
Efter dansen var jag med Martina och låtsades va en kille xD Asso man såg inte mitt ansikte så det va bra haha, för skämde verkligen ut mej haha.
En gång knasbarn, alltid knasbarn xD

Här kommer tre bilder från today:


mafiaaa &gangstah


pipa is my lover !

Aj de ska plugga, skriver sen vad som kom med posten till mej :)

hare bra peoples ! runka inte för mkt ;)
(jag e torr idag, acceptera bara :P)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: