Ginger D

Yoo !!

Kategori: Allmänt

Yoo !
Va händer människor ??
Idag har jag varit i skolan, boooring !

Sen åkte jag till stan med Mimmi och Madde för att jag och mimmi skulle leta efter prao. Först tänkte vi hard rock café, men till slut blev det pizza hut i t-centralen.
Kom dit vecka 41 så ser ni oss där haha xD .
Jag tror faktiskt att vi inte kommer kunna chilla där, för dom verkar fett stränga och allting. Sen veckan efter det blir det prao med Madde och kanske Emina på min ridning. Där kommer vi oxå få jobba som faan haha xD
aja..

menmen, nu .. som igår.. kallar pluggen mej,
har ju kemiprov på fredag. FITTA !!

här kommer bilder tagna idag iallafall:

en liten del av hamida xd


haha






Aja men nu ska jag faktiskt plugga...
snart iallafall xD

PUUUSS ! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: