Ginger D

blogg hissare&dissare

Kategori: hissar&dissar

I det här inlägget kommer jag skriva om vad jag tycker om olika ganska kända /mycket kända bloggar


Anagina

Bloggen är bara så skön ! Jag ÄLSKAR hennes videoinlägg xD xD
Ni som inte har sett nån av hennes videoinläggar.. shame on you !! xD
Jag älskar bloggen verkligen !!
Det jag gillar med henne är att hon inte skriver så mycket av hennes personliga liv och ändå vill man läsa bloggen !
Det negativa med henne är att hon har lite tråkiga inlägg när det inte finns några videos i dom.


Paow

För det första:
Tjejen har läskiga tänder ! jag vet att det e fittigt att tänka på utseendet men snälla.... man blir rädd av dom dära tänderna !! Sen hennes panna.. okey jag har oxå hög panna men jag försöker dölja den iallafall !!
Och ... nu hennes personlighet

Hon verkar ha 100000 personligheter, det ser man på hennes bilder / videos.
Såklart är man lite mer blyg när man e ensam och när man e me kompisar, men t. ex me vissa e hon typ galen o allting, och med vissa e hon tyst som en mus.. man ba wtf .
+ hon leker största snälla flickann..
men.. hon har typ nakenbiler me sin kille, går inte i skolan.. och aa jag vet inte
jag läser hennes blogg men den e lite tråkig för hon skriver för långa inlägg


Dessie

hahahhahaha , jag går in på hennes blogg bara för att se hur patetisk hon e.
Ni som inte vet ; hon e knarkare. Och har gjort sin nuvarande (fula som fan) pojkvän Jonathan till knarkare oxå. (jag har mina källor, och tro mig, dom e sanna).
Sen leker hon skitsexig jag venne vad, medans hon ser ut som om hon typ går i femman och har försökt göra något med sig själv fast misslyckats.

Och hon är inte så bra på att 'lura' folk som hon nu tror ;)
Jag erkänner att jag går in på bloggen, men det har väl bara blivlit en vana


Kissie

hahaa den där tjejen e lalllaaareee !! xD
Hon driver med folk hit och dit och nästan alla går på det ! hon är egentligen helt annan person i verkligheten (har mina källor där oxå ;P).
Men.. hon överdriver.. asso jag förstår att man manipulerar me folk o så, men palla gå över gränsen och gå på solarium varje minut, göra sina bröst till ballonger som snart spricker och sina läppar till uååblåsta fittskinkor  !
Hon e skitful, men ändå har hon så jävla bra självförtroende, daamn  !

Dennis M

Alltså, vart har dom tagit honom ifrån ??
Han va ju inte alls känd förut och nu från ingenstans ser man nån SKITSMAL bög (om han nu e bög?) som går runt med kissie och dom. Jag läser inte ens hans blogg, har varit inne på den kanske 2-3 gånger, den verkar feeeett tråkig !!

Så.. det var väl klart.
Pallar inte ta upp foki och dom nu, har inte tid

see yah suckers !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: