Ginger D

tråkig liiista , men jag har trååkigt

Kategori: blablabla

1. Är du singel? nej jag e gift me barn .. jaa jag e singel
2. Är du lycklig? för de mesta ;)
3. Är du uttråkad? jaaa !
4. Är du ledsen? nej :D
5. Är du italienare? vilken italienare? jag e polaaack :D
7. Är du full?  ofc, jag e ju alkoholist, kan inte ens klara mej utan vodka på en dag
8. Är du en cooling? nej, jag e en tuffing
9. Är du från Irland? fortfarande POLEN
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  inte längre.
2. Har du nånsin blivit sårad?  många gger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? vem har inte?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? haha aa xD men han har avslöjat sig.
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
2. Hår eller ögon?
3. Katt eller hund?
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar?
5. TV eller Internet?
6. Coca-cola eller Pepsi?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? 
8. Pengar eller lycka?
9. Dag eller natt?
10. MSN eller mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? hahaaa ... xD
2. Brutit ett ben? Nej, men har alltid velat
3. Gjort nåt du ångrar? Många gånger xD. men hellre ångra saker man har gjort än dom man inte har gjort
4. Hoppat Bungee Jump?  varje dag från balkongen
5. Ljugit för någon du tycker om? ja..
6. Ätit en hel tårta? Jag e tjock, men inte såå tjock xD
7. Gjort bort dig offentligt? Varje dag xD
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja..
9. Gråtit när ett husdjur dog? Alltiid !!
10. Velat försvinna? När jag har blivit busted på knassaker jag har gjort xD

skit
Vad såg du på tv sist? Kommer inte ihåg XD
Vems blogg läste du sist? www.anagina.blogg.se
Vad åt du sist? en tårtbit
Vem pratade du med sist? irl med mamma, på datan med maddy tvini
Vem ringde du sist? seyda
Vem messade du sist? Mimmi
Vad läste du sist för bok?  en som e på polska, ni kommer inte fatta xD
Vem pussade du sist? mimmi
Vem kramde du sist? david xd
Vem bjöd du sist på något? david xd
Vad köpte du sist? några svarta stentuggummin till david xd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: