Ginger D

supersize me

Kategori: blablabla

Tjaa !!
Kollade nyss på "Supersize me"
Det e en dokumentär om en man som e hälsosam och så , o sen äter han McDonalds vajre dag i 30 dagar.
Frukost, lunch och middag.

Den va bra , asso intressant o så .. men lite långtråkig :p
aaja det e ju en dokumentär den kan inte va lixom jääätterolig
Ska inte säga slutet , för ni kanske vill kolla på det :P

Anyways, jag trodde att jag skulle bli så äcklad att jag aldrig mer kommer äta på McDonalds. Men det kommer jag göra .. kankse inte lika mycket men ändå..

Kommentarer

  • Ameee säger:

    Grattis du är en av de 5 finalisterna på min Veckans blogg tävling !!!



    du får rösta på din egen blogg en gång

    2010-07-02 | 13:55:03
    Bloggadress: http://worldsgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: