Ginger D

så onödigt!!

Kategori: gossipfreak!

Okey jag måste ba ta upp det här.. Bilder som jämför kändisar när dom är sminkade och när dom inte är sminkade.. Alltså dom som gör bilderna tar en av dom finaste bilderna på kändisen när han/hon är sminkad, och sen på bilden där han/hon är osminkad tar dom bilden där kändisen gäspar, håller på att blunda, gör en konstig min och sånt skit.
Det e fett onödigt egentligen.. att kränka någon när den inte ens ser ut exakt så fult utan smink. Jag kna oxå ta en bild på en människa där personen e skitsminkad och fin och allt sånt, och sen kan jag ta ett foto där personen har nyss vaknat.
Alla ser ju mkt sämre ut när dom precis har vaknat ut ur sängen än när dom e sminkade och allmänt fixade.. så överdriv inte ..

  







Lixom kolla på hennes min på bilden där hon e osminkad.
Om hon hade samma ansiktsuttryck på bilden där hon e sminkad, så skulle hon inte se så fin ut där heller ..


och det här är bara ett exempel, ett av typ flera hundra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: