Ginger D

it´s friday friday

Kategori: music & videos

Sheena !

Kom hem från ridningen för ett tag sen. Det gick skitbra idag faktiskt :D , förutom några liite (lite=som in i helvete mycket) pinsamma moments på väg till stallet.. jaa men är man mig så får man ta sånt för jag ska alltid hamna i massa pinsamma situationer -.-

Iallafaaaalll, nu ska jag glida (alla säger rulla och jag vill inte vara som alla andra så jag säger glida) och äta lite kebabrulle (yummiii) med min cp broder och sen cpa och cpa och cpa .

vill bara säga att jag äääälskar att jag luktar hästskit <3 hoppas jag stöter på nån kille , då ska jag faan HAFFAAAAAA !! (som vår samhälle lärare vill att vi ska göra xD... åååh peddolasse <3 )



NU SKA VI TAGGA TILL OCH BLI CRAAAAZZY MED DEN HÄR LÅTEN


"fun fun fun fun "
wooooooooohooo !!!



hon suger xD


HAJDÅÅ

Kommentarer

  • nicole säger:

    omg spolade tillbaka flera gånger när hon ba "fun fun fun fun" så ful att de inte är sant!

    2011-04-16 | 22:58:26
    Bloggadress: http://valkama.devote.se

Kommentera inlägget här: