Ginger D

Första lönen från MAX wohooo !

Kategori: blablabla

Oh yeah första lönen oh yeah !
heeey förresten :D
Jag är bajstrött, sov mindre än 5 timmar inatt, hade två prov idag som gick åt helvete. Menmen
Efter skolan va jag i stan med orangutangerna ninu o sandru o köpte dipliner, jeanz från Zara och lite julklappar.
Kan visa jeansen sen eller nåt. Om jag orkar :p
Hade inaktiverat min facebook, klarade mig i 5 dagar och tog tillbaks det idag wohooo fest fest osv.
Men nu måste jag städa mitt rum det är awful smutsigt här inne !
Sen blire såklart zkajp med storebrorsan.
Varför kan det inte bara snöa ? Julafton om 9 dagar ju !

Kommentarer

  • GossipGirl säger:

    Hej fin blogg, jag undra om du kunde fråga en fråga till mig på min frågestund!!!!

    2011-12-17 | 11:57:47
    Bloggadress: http://worldsgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: