Ginger D

jullov for me

Kategori: bildkrig

Helloouuu ! :D
Började morgonen genom att försova mig och inte hinna till italienskan, just my luck. Men blev dock glad av MVG på latinprovet :D, I mean, who´s the mama ?! :D :D (påhittat uttryck, I guess).
Efter skolan var jag med brollan o Marran (fick säga adjö adjö till brollski för vi kommer inte ses på en vecka nu, och en vecka för oss är tyo 150 brödraår). Jag åt såklart fetto Mc'Donää, pt upp hela menyn på 3 min ofcuourse !
Sen va jag med Marran o kolla glasögon för idioten är blind *knacka på träd*, hon behöver ibland bara. För er som bryr sig ens vad jag gör så kanske ni bryr er också att min vän behöver glajjer , klart klart !
Alla hallickar och satmaror i min skola får jullov på torsdag, men jag är VIP och fick det idag. Ska till la Pologna imorgon till mommo o moffa :D :D :D  o såklart för att hänga i mina ghetto-trakter oh snap yeah homedogs !
Okey nu snackar jag skit, måste packa puss kram bajs kiss kuk snopp Petter-Niklas hejdå !!
marran bestämde sig, hon tar nog dem. Superfina om jag får säga själv (Potter-fan)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: