Ginger D

what a day xD

Kategori: blablabla

Tjena !!
Idag var jag in the city med Seyda för att leta jobb. Men till slut blev det inget av det xD

Det skumma började när jag väntade på henne, då några random tjejer kom fram till mig, presentera sig och kom skitnära mig och ba : "du vet väl att det är någon i världen som älskar dig" och massa annat skit. Jag ba aso vafaan xD
Sen gick vi till bibblan vid plattan för att skriva ut cv, och det var så jäävla skumma people där !!
En som jobba där såg ut som en varulv från Harry Potter, en gubbe sprang runt och sjöng opera, en annan satt o kolla på oss skitmkt o till slut skrek på seyda för han ville veta om hon pratade arabiska.
Det var en man som ville veta om en tjej hade blockat han på facebook så han fråga såklart oss , en kvinna kom till mig och började berätta om hur Eva och Adam åt äpplet, en gubbe frågade mig om jag vet hans pinkod till bibliotekskort och alla var bara allmänt skumma.
Det kändes som om folk hade kommit upp ur sina gravar och kommit dit för att typ driva me oss xD

Sen såg våran konversation ut så :
Seyda: "åå jag vill gå på bio o se 127 hours"
Jag: "jag vill också på bio!"
Båda: "Vi går !"


Så vi skiter i att söka jobb, går till bion där dom säger att filmen "127 hours" börjar om femton minuter, men i en annan bio, så vi köper biljetter , kutar till bion, och kollar på filmen
Den var faktiskt fett bra !! Baserad på verklighetshistoria också !


Sen när vi gick från bion så går vi över en gata där massa bilar åker, och vi går på rött, och precis när det blir grönt för bilarna så halkar jag och ramlar mitt i vägen xD
Asso jag visste inte vad som hände, jag såg bara upp o ser seyda dö av garv och några människor som tar upp mig och sen går därifrån xD XD
hahahahaha aso fyfaan hahaha

Långt inlägg, ingen kommer palla läsa men whatevaaahh !!

Later dudes <3

Kommentarer

  • SEYDA säger:

    HAHAHA

    skönaste dagen!!!!!!! :P

    2011-02-19 | 23:28:39

Kommentera inlägget här: