Ginger D

fast and furious 5

Kategori: blablabla

Hellooo homedogs !
Ikväll var det Fast and the furious 5 med Maddy på bio. FYFAAAN va bra den va !! Jag trodde inte att jag skulle gilla filmen, men jag älskade den !!!!! Så jävla underbar  och bäst o skönast o allt !!!
haha okey underbar e väl lite konstigt ord för en film , men asså den var tuuuuung !!!!


sen kom jag hem och har glott på eurovision, och gör det fortfarande måste ju se vem som vinner och på vilken plats Eric Saade kommer !
Åååh hoppas han vinner !!! inte för han kommer men man kan ju alltid hoppas ;)

snart kommer dom säga poäng från hela Europa, så ska sluta skriva och gå till vardagsrummet till min söta mamma som är så jävla hype över hela grejen med Eurovision !!

HARE ASSKISSERS !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: