Ginger D

Sega torsdag

Kategori: blablabla

Helluuu !
Gick hemifrån halv 8 på morgonen och kom hem 6 på kvällen -.- . Skulle presentera svenska talet idag och såklart valde läraren att jag skulle börja. Nejnejnje jag var inte alls nervös... eller ? :p
Dagen var sjukt seg och kände mig så äcklig o ful idag.
Kom hem, åt äggröra med prinskorv (som var asäckligt för mamma kan inte fixa sån äggröra som jag gillar), sen skulle jag plugga men efter typ en kvart la jag mig i sängen (jag vet inte varför, va så trött och sängen såg så skön ut) och somnade.. I 3 TIMMAR ! vaknade kl 10 o ba fuuuck -.- Sen dess har jag känt mig astrött i ögonen och tung i huvet . Bajs bananer (whaat).
Imorgon skulle jag till Max (asså hamburgar-max) för har ju blivit anställd där så dom skulle visa mig hur jag ska göra o så, men chefen har tydligen nåt hinder så dom bad mig att komma nästa vecka, men då är jag inte här o baaaajs haha åh xd. Aja ska iaf sälja öronproppar på lördag så lite kommer jag få (hoppas).
Måste tvätta håret nu fast jag egentligen inte alls har lust med det. Kommer säkert inte kunna somna nu bara för det. Woho yay osv.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: