Ginger D

stressdag + red hot chili pepper

Kategori: bildkrig

Tjaa !
Idag har jag stressat som en h**a. Först skolan, sen fick jag dra tidigare från sista lektionen för skulle hämta barnen (jag är barnvakt) på dagis, sen råka jag ta sönder barnvagnen räcket bröts av så ännu mer stress. Efter det skulle jag springa till tvärbanan, åka in till Globen och jobba som eventsäljare. Visste ingenting vad jag skulle sälja hur eller nåt, för blev inte informerad innan skulle jobba istället för en annan som blev sjuk . Fick sälja öronproppar haha, hade otroligt fula kläder på mig, men det var faktiskt kul att jobba som det, plus såg Red Hot Chilli Peppar som uppträdde där, wooohey :D .
Kom hem vid halv 11, åt en snabb middag som jag fortfarande är mätt av och var tvungen att skriva klart mitt tal till svenskan som skulle vara inne för några minuter sen. Thank God att jag hann skriva klart o skicka !!
Nu måste jag duscha håret och sen sova, och vakna kvart i 7 imorgon, yayyyy -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: