Ginger D

2 o´clock

Kategori: blablabla

Heej, fan klockan är snart 2 och jag börjar halv nio imorgon , alltså måste vakna om mindre än 5 timmar. Nice osv.
Kollade högskole intagning osv, ångeeest måste verkligen börja kriga nu asså. Borde ha satsat ännu mer i 1an , men ska inte direkt gråta för det nu för det går ju inte o ta tillbaka tiden.
Måste bestämma mig vad jag vill med mitt liv efter gymnasiet, fast det är långt kvar I know. Måste ha plan B o C osv osv till typ Ö (eller så tar jag kinesiska alfabetet, som har typ 3000 bokstäver i sig).
Aja men I gotta feeling att jag snackar lite bullshit nu för är så himla trött, vet inte hur jag kommer o vakna imorgon , bajs bajs.
Idag va jag iaf o gymma med Mimmsan, och sen hemma gjorde jag 10minuters ab-workout. Watch out beach twelve ! Fast måste få bort mina matstreck först, haha. I suck. Hoppas en snygg kille går in på min blogg nu och får reda på att jag har "matstreck" . Wohooo haff osv.
Okey nu snackar jag faksitkt skit ska sova, kommer ångra att jag la mig så sent imorgon för imorgon går jag hemifrån halv 8 på morgonen och kommer hem vid 9 på kvällen . Dancehall med brollan må vara värt det I hope !
Men nu "gittar" jag hejdå homedogs, dawgs, fellows (stavning?).
Okey nu går jag på riktigt ingen kommer ändå läsa den här texten förutom några idioter som är mina vänner (har faktiskt några stycken. De flesta kan bara jag se, men några få är realistiska av kött o blod också)
Skulle gärna lägga upp en bild på mig själv nu om jag inte såg ut som en blöt råtta.
Godnatt, puss och <3BOM<3 (gadget du förstår hahahhaa)





Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAHHAHA BOM

    2012-01-21 | 11:17:37

Kommentera inlägget här: